معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هنر برگزار کرد: نخستین نشست از مجموعه نشستهای کودک خوش‌اندیش؛ خورشید فردا

۰۶ مهر ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۱ کد : ۲۸۲۳ رویدادها
تعداد بازدید:۸۱۴

نشست کودک خوش‌اندیش؛ خورشید فردا توسط مرکز آموزش‌های هنری و تخصصی دانشگاه هنر، از زیرمجموعههای معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش‌های هنری و تخصصی دانشگاه هنر نشست کودک خوش‌اندیش؛ خورشید فردا از مجموعه نشست‌های خلاقیت و فکرپروری این دپارتمان مرکز با تسهیل‌گری دکتر روح الله کریمی، دکتر سحر سلطانی و جمال میرجعفری روز پنجشنبه ۱۴ شهریورماه در سالن شهید جانبزرگی دانشگاه هنر ویژه فعالان حوزه هنر و خلاقیت کودک با استقبال چشمگیر مخاطبان برگزار شد.

نشست کودک خوش اندیش، خورشید فردا از سلسله نشست های خلاقیت و فکر پروری کودک است که به جهت رشد و افزایش سطح آگاهی والدین، مربیان کودک و معلمان دبستان برنامه ریزی و محتوا سازی شده است. در این سلسله نشست ها، تسهیلگر با استفاده از بازی‌های مشارکتی و فعالیت‌های کارگاهی علاوه بر موارد تئوری، کمک می کند تا مخاطب کارکرد و جایگاه این آموزش‌ها را لمس و برای تقویت آن تمرین کند.

نخستین نشست از این مجموعه با تدریس و تسهیلگری سه تن از مدرسان برجسته ایران در زمینه خلاقیت و فکرپروری کودک با شرکت بیش از صد نفر از هنرجویان مرکز برگزار شد و طبق اعلام دپارتمان تربیت‌ مربی هنر کودک مرکز آموزش‌های هنری و تخصصی دانشگاه هنر، این سلسله ‌نشست‌ها و کارگاهها ادامه خواهد داشت.