کسب رتبه سوم کارشناس فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هنر در دومین جشنواره فرهنگی و هنری کارشناسان فرهنگی دانشگاه های کشور

۲۸ دی ۱۳۹۴ | ۱۳:۴۱ کد : ۲۸۷ رویدادها
تعداد بازدید:۱۳۴۶
کسب رتبه سوم کارشناس فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هنر در دومین جشنواره فرهنگی و هنری کارشناسان فرهنگی دانشگاه های کشور

 

سیدحسین التجا کارشناس فرهنگی و هنری دانشگاه هنر رتبه  سوم بخش پوستر دومین جشنواره فرهنگی و هنری کارشناسان فرهنگی و اجتماعی دانشگاههای کشور را کسب نمود. این جشنواره به منظور دستیابی به یافته های فرهنگی، ادبی، هنری و خلاقانه کارشناسان فرهنگی دانشگاه ها از روز ۱۵ دیماه ۹۴ در مجتمع عصر انقلاب آغاز شد و همزمان با آن نمایشگاهی از آثار کارشناسان برپا گردید.
 
به گزارش روابط عمومی در روز دوم جشنواره، کارشناسان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها در کارگاه های آموزشی شرکت کردند و پس از آن نشست پرسش و پاسخی با حضور دکتر ایرجی مدیر کل فرهنگی و اجتماعی و کارشناسان دانشگاه ها تشکیل شد. همچنین در مراسم اختتامیه این جشنواره که با حضور دکتر ایرجی مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و دکتر رحیم زاده مدیر کل سیاستگذاری و برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در مجتمع عصر انقلاب برگزار شد، از کارشناسان برگزیده تجلیل شد.
 
شایان ذکر است بیش از ۹۴۶ اثر  از کارشناسان فرهنگی در بخش های قرآنی (قرائت، ترتیل،تحقیق و حفظ)، هنری(عکس، نقاشی، نقاشی خط، کاریکاتور، طراحی پوستر و موسیقی)، بخش فیلم(فیلم کوتاه، پویانمایی، ساخت تیزر و موبایل فیلم)، ادبی(داستان بلند، داستان کوتاه، نمایشنامه، فیلمنامه و شعر)، مقاله نویسی(مقالات علمی و ترویجی)، بخش کارآفرینی فرهنگی و ایده های فرهنگی به دبیرخانه دومین جشنواره فرهنگی و هنری کارشناسان ارسال شده بود.