نتایج مسابقات فوتسال فتح خرمشهر اعلام شد

۱۹ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۹:۴۱ کد : ۲۹ رویدادها
تعداد بازدید:۱۸۸۲
به همت معاونت محترم دانشجوئی و ریاست محترم پردیس ولیعصر و یاری خداوند متعال طبق برنامه تقویم ورزشی دانشگاه در نیمسال دوم 94-93 یکدوره مسابقات فوتسال به مناسبت فتح خرمشهر در دانشکده کاربردی از تاریخ 94/2/5 باشرکت 19 تیم 8 نفره از رشته های مختلف در دو گروه برگزار گردید.
نتایج مسابقات فوتسال فتح خرمشهر اعلام شد
به همت معاونت محترم دانشجوئی و ریاست محترم پردیس ولیعصر و یاری خداوند متعال طبق برنامه تقویم ورزشی دانشگاه در نیمسال دوم ۹۴-۹۳ یکدوره مسابقات فوتسال به مناسبت فتح خرمشهر در دانشکده کاربردی از تاریخ ۹۴/۲/۵ باشرکت ۱۹ تیم ۸ نفره از رشته های مختلف در دو گروه برگزار گردید.
مسابقات  تهران از تاریخ ۹۴/۲/۵ تا 9۹۴/۳/۱۱ به طول انجامید. در این دوره 1۱۵۲ دانشجو و تعدادی همکار بطور موثر با عنوان بازیکن و کادر اجرایی اداره تربیت بدنی را همراهی نموده و پس از برگزاری ۴۲ مسابقه چهار تیم با نامهای : هفت سامورایی- مانسلیون – سونر – بومرنگ موفق به کسب رتبه های اول تا چهارم گردیدند. که اسامی آنها به شرح ذیل اعلام می گردد :
 
     ۱-عیسی رمضانی-علی براتزاده-مجید کشاورزی-فرید نامی –فرزین ایثاربخش-رضا آسایی-محسن بیگدلی-میثم صباحتی
     ۲-حامد حسن بیگی-نوید رئیسی-سعید حاتمی-محمد مجیدیان-مجتبی موسوی-عباس نورآبادی-معین جعفری-
     ۳-احمد حلمی-پیمان علیزاده-علیرضا شکوهی-غفور قنبری-محسن پناهی فر-وحید اسماعیلی-محمدحسین طاهری-سارلی
     ۴-آرش عرشیا-ابوالفضل ابراهیمی-مجتبی تویسرکانی-مرتضی مظلومی-سیناآبسالان-ابوذر عزیزی-حمیدآزاد-محسن سلیمی
 
بدیهی است جوائزی نیز به رسم  یادبود و با حکم قهرمانی  به تیم ها اهداء گردید.
شایان ذکر است که مسابقات فوتسال دانشجویان پردیس کرج  نیزطبق برنامه اعلام شده و مشخص شدن تیم های برتر که اعلام گردیده بود برگزار و به آنان نیز به رسم یادبود جوائز و احکام قهرمانی اهداء گردید.
 
اداره تربیت بدنی معاونت دانشجویی