نشست مشترک ریاست دانشگاه و گروه انیمیشن با نماینده نرم افزار فرانسوی "تی وی پینت" برگزار شد

۱۹ آبان ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۰ کد : ۲۹۷۸ رویدادها
تعداد بازدید:۱۴۴۳

در روز شنبه مورخ هجدهم آبان ماه، جلسه ای با حضور دکتر سلطانی ریاست محترم دانشگاه، امیر محمد دهستانی مدیر گروه کارشناسی ارشد انیمیشن، حامد اکرمی عضو هیئت علمی گروه انیمیشن، دکتر ندا امیر علایی مدیر همکاری های علمی بین المللی و "پرنیان فلاح"  نماینده نرم افزار مطرح فرانسوی  "تی وی پینت" (TVPAINT) در دفتر ریاست دانشگاه تشکیل شد.

با توجه به  اهمیت و جایگاه این نرم افزار در عرصه تولید انیمیشن و آموزش آن در دروس کارگاهی رشته انیمیشن در دانشگاه هنر، راه های همکاری متقابل مورد گفتگو  قرار گرفتند.  در این جلسه نماینده نرم افزار مذکور ضمن اشاره  به  علاقه  شرکت  "تی وی پینت" به حضور رسمی در تولید انیمیشن ایران، همکاری با گروه انیمیشن دانشگاه هنر را به دلیل موفقیت فیلم های دانشجویان این دانشگاه در عرصه های بین المللی و داخلی به طور ویژه مورد تاکید قرار دادند.

در ادامه جلسه اساتید رشته انیمیشن به توضیح مزایا ی بهره گیری از نسخه های رسمی این نرم افزار پرداختند و جزییات روش های هم افزایی بین طرفین و امکانات بالقوه و باالفعل تشریح شدند.

در انتها آقای دکتر سلطانی نیز از برگزاری جلسه اظهار خشنودی کردند و ضمن دستور مساعدت برای تهیه و نصب نسخه رسمی نرم افزار برای سایت کارگاه انیمیشن، گروه انیمیشن را مأمور به پی گیری و گسترش این همکاری درآینده نزدیک نمودند.