انعقاد تفاهم نامه همکاری با ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

۱۸ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۳:۲۷ کد : ۳۱۲ رویدادها
تعداد بازدید:۱۲۸۶
انعقاد تفاهم نامه همکاری با ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

 

به منظور ایجاد، کسترش، همفکری و همکاری های آموزشی_پژوهشی، تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه هنر و ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منعقد شد.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه هنر این تفاهم نامه صبح روز یکشنبه ۱۸ بهمن جاری، با حضور سید محمد حسین سجادی نیری دبیر ستاد مذکور در دانشگاه هنر و در جمع اعضای هیأت رئیسه دانشگاه با دکتر غلامرضا اکرمی رئیس دانشگاه منعقد شد.
 
بنابراین گزارش هدف از این تفاهم نامه شکل دهی و ساختارمند نمودن فعالیت های اساتید، دانشجویان، فارغ التحصیلان و فعالان به منظور تشکیل شرکت های دانش بنیان فعال و نیز تجاری سازی دستاوردها و ایده های نوآورانه در زمینه هنر و حوزه های فناوری نرم و صنایع فرهنگی است.
 
بر این اساس دانشگاه هنر و ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در خصوص همکاری در راه اندازی مرکز شکوفایی هنر و پارک صنایع فرهنگی، اجرای پروژه های تحقیقاتی، اجرای سمینارها و دوره ها و کارگاههای آموزشی، هدایت و حمایت از پایان نامه های تحصیلی بویژه در مقطع دکتری، انجام امور مطالعاتی و ... با یکدیگر تفاهم نمودند.
 
در پایان و پس از امضای تفاهم نامه، طرفین ابراز امیدواری کردند با ایجاد تعامل مناسب و اجرای صحیح بندهای تفاهم نامه، شاهد پیامدهای خوبی در دستیابی به اهداف و ارائه الگویی برای سایر دانشگاهها در این خصوص باشیم.