نشست شهردار منطقه ۶ تهران با مسئولان و دانشجویان دانشکده هنرهای کاربردی برگزار شد

۰۴ دی ۱۳۹۸ | ۱۶:۵۲ کد : ۳۱۹۷ رویدادها
تعداد بازدید:۱۹۳۱

به منظور استفاده از توان و ظرفیت دانشجویان دانشگاه هنر در طراحی و زیبا سازی شهر، نشستی با حضور دکتر فرهادی شهردار منطقه ۶، در روز چهارشنبه 4 دیماه جاری از ساعت ۸ صبح با مسئولان و دانشجویان دانشکده هنرهای کاربردی برگزار شد. در این دیدار مقرر شد از ظرفیت دانشجویان هنر برای زیباسازی محور هفت تیر تا بلوارکشاورز استفاده و آثاری برای شهر طراحی شود. تورج فرهادی با بیان اینکه شهر نیاز به زیبایی دارد و باید به شکلی چیدمان و تزیین شود که نیاز زیباشناختی انسان را تامین کند، گفت: هنر یکی از شاخه های فرهنگ است که در شاخه های مختلف نمود پیدا می کند و هنر جزو لاینفک زندگی انسان است.

شهردار منطقه شش تصریح کرد: در شهر به نگاه هنری نیازمندیم و نگاهی که زندگی انسان ها را به روحی واقعی خود نزدیک تر کند. به گفته فرهادی طراحی آثار و المان های شهری باید به نحوی باشد که شهروندان با آن فضا بر اساس رویکرد و جهان بینی خود ارتباط برقرار کنند.

شهردار منطقه شش با اشاره به وجود خانه موسیقی،خانه تئاتر و خانه هنرمندان و سایر مراکز فرهنگی در قلب پایتخت گفت: این منطقه محل گذر بسیاری از افراد فرهیخته است و ظرفیت اجرای کارهای ویژه وجود دارد.

فرهادی تصریح کرد: دانشگاه هنر ظرفیت خوبی دارد تا نیاز هنری شهروندان را تامین کند.

در این دیدار همچنین دکتر احمد تندی رئیس دانشکده هنرهای کاربردی بر لزوم تشکیل کارگروه تخصصی به منظور تمرکز بیشتر بر فاز اجرایی در تعاملات بین دانشگاه هنر و شهرداری تأکید و اظهار امیدواری کرد با استفاده از ظرفیت دانشگاه هنر در سایر دانشکده ها و رشته های این دانشگاه به نتایج خوبی برسیم.

گزارش و عکس: رامین فناییان