گروههای کارشناسی ارشد و دکترای دانشکده معماری و شهرسازی در پردیس باغ ملی مستقر شدند

۲۷ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۵:۴۸ کد : ۳۲۲ رویدادها
تعداد بازدید:۴۱۲۳
گروههای کارشناسی ارشد و دکترای دانشکده معماری و شهرسازی در پردیس باغ ملی مستقر شدند

 

در راستای توسعه دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه هنر و با حضور دکتر اکرمی رئیس دانشگاه، اعضای هیأت رئیسه، روسای دانشکده های معماری و شهرسازی، هنرهای کاربردی، هنرهای تجسمی، سینما، تئاتر و موسیقی، بخشی از دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه هنر (کارشناسی ارشد و دکتری) در پردیس باغ ملی مستقر شد.
 
دکتر اکرمی رئیس دانشگاه هنر در این مراسم  که ظهر روز دوشنبه ۲۶ بهمن برگزار شد، ضمن اشاره به اینکه مجموعه باغ ملی در بافت تاریخی شهر تهران قرار گرفته است، حضور دانشجویان معماری و شهرسازی در این فضا را مبارک دانست.
 
ایشان با اشاره به اینکه مرمت فضاهای اینچنینی فقط کالبدی نیست، گفت: در تغییر کاربری یک ساختمان مسائل زیادی باید رعایت شود. در این فضا تاسیسات، سرمایش و گرمایش، نما و زیرساختها باید شایسته نوع کاربری آموزشی باشد و همه این موارد ضمن احترام به این ساختمان انجام شده و نیازهای روز در آن دیده شده است.
 
ایشان اظهاری امیدواری کرد در سالهای آینده کارهای مرمتی و عمرانی کل مجموعه باغ ملی تمام شود و شاهد توسعه دانشگاه هنر در این فضا باشیم.
 
دکتر ناصر برک پو رئیس دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه هنر نیز با ابراز خرسندی از این اقدام و با اشاره به لزوم انسجام بیشتر دانشگاه هنر گفت: این بخشی از فرآیندی است که امیدواریم تداوم پیدا کند؛ زیرا اگر نتوانیم در دانشگاه انسجام بیشتری برقرار کنیم، مشکلات هنوز باقی خواهند بود.
 
در پایان از زحمات شبانه روزی همکاران دفتر فنی و نظارت بر طرح های عمرانی در آماده سازی و مرمت ساختمان مذکور تقدیر و تشکر شد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

( ۲ )