حضور دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه هنر در نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته

۲۷ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۸:۱۷ کد : ۳۲۳ رویدادها
تعداد بازدید:۱۵۹۳
حضور دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه هنر در نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته

 

هر ساله در تمامی کشورهای صاحب صنعت نمایشگاهی دنیا، نمایشگاههایی به منظور ترویج صنعت سفر و گردشگری برگزار می گردد که به عنوان ابزاری مناسب جهت به رخ کشیدن داشته های فرهنگی، تاریخی، طبیعی یا صنعتی آن کشور به کار گرفته میشوند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه هنر به نقل از وب سایت نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته،  برپایی نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری و هتل داری ایران در حقیقت این فرصت را برای تمامی سازمانها، اتحادیه ها، تشکل ها، شرکتها و همچنین افرادی که به نوعی در ارتباط با این صنعت هستند ایجاد نموده تا امکان معرفی و ارائه توانمندیها و امکانات خود را هم به عموم مردم و هم به موسسات و سازمانهای مرتبط بدست آورند.
 
نمایشگاه بین المللی گردشگری وصنایع وابسته تنها رویداد رسمی نمایشگاهی کشورمان در حوزه صنعت گردشگری و هتل داری است که در تقویم سازمان جهانی گردشگری WTO به ثبت رسیده و مورد تأیید و توجه سازمان مذکور است . هرساله اسامی شرکت کنندگان در این نمایشگاه از سوی برگزارکننده در اختیار WTO قرار میگیرد و حضور در آن به عنوان یک رکورد از سوی سازمان فوق الذکر در سوابق شرکت کنندگان ثبت میشود. بعلاوه این نمایشگاه تنها نمایشگاه در حوزه صنعت گردشگری و هتل داری در تهران است که مجوز قانونی سازمان توسعه تجارت را دارا میباشد.
 
این نمایشگاه با هدف آشنایی و معرفی داشته ها، امکانات و ظرفیتهای کشور در حوزه گردشگری و بهره گیری از ظرفیت بناهای تاریخی و احیاء آنها، توسط سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در روزهای ۲۷ الی ۳۰ بهمن ماه ۹۴ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.
 
در این راستا، دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه هنر با همراهی گروه مرمت  جهت معرفی توانایی ها و پتانسیل های علمی خود در زمینه انجام مطالعات، آسیب شناسی، شناخت، برنامه ریزی وطراحی این گونه بناها در این نمایشگاه حضور یافته است .
 
از عموم دانشجویان و اساتید گرامی و علاقمندان به صتعت توریسم دعوت می شود از غرفه نمایشگاه هنر در این رویداد فرهنگی بازدید بعمل آورند.