نشست مدیرکل فرهنگی و آموزشی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور با ریاست دانشگاه هنر

۲۸ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۱ کد : ۳۲۵ رویدادها
تعداد بازدید:۱۳۴۵
نشست مدیرکل فرهنگی و آموزشی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور با ریاست دانشگاه هنر

 

دکتر غلامرضا گرایی‌نژاد، مدیرکل و مهندس حسینعلی مرغایی زاده معاون عمرانی دفتر برنامه‌ریزی فرهنگی و آموزشی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به همراه کارشناسان همراه، ضمن بازدید از بخش های مختلف و  روند اجرایی پروژه های عمرانی پردیس باغ ملی دانشگاه هنر در نشستی با رئیس دانشگاه هنر به بررسی مسائل دانشگاه پرداختند.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه هنر در این نشست که روز چهارشنبه ۲۸ بهمن برگزار شد، ابتدا دکتر معظمی مشاور ریاست در امورعمرانی، راهبردی و توسعه دانشگاه، گزارشی از طرح توسعه فیزیکی-کالبدی دانشگاه در پردیس باغ ملی و همچنین برنامه کلان دانشگاه در کرج ارائه نمود. در ادامه دکتر اکرمی رئیس دانشگاه هنر نیز ضمن برشمردن ظرفیت ها و موفقیت های دانشگاه هنر، با اشاره به سرعت یافتن پروژه های عمرانی و مرمتی فضاهای باغ ملی بر اساس نیازهای دانشگاه، اظهار امیدواری کرد با کمک و حمایت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، مشکلات بودجه ای دانشگاه نیز هرچه زودتر برطرف شود.
 
دکتر گرایی‌نژاد مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی فرهنگی و آموزشی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، در ادامه این نشست با اشاره به اینکه در برنامه ریزی ها و توسعه آموزش عالی باید نگاه متفاوتی نسبت به دانشگاه های جامع داشته باشیم، لزوم توجه به دورنما و افق ها را در برنامه ریزی مهم دانست و گفت: هر دانشگاه بر اساس هدف و برنامه هایی که در آینده دارد طرح هایش را آماده و اجرا می کند. مسائل باید طبقه بندی و فاز به فاز پیش برود و امید است مسائل عمرانی دانشگاه هنر با واقع گرایی دنبال و به پیش روند.
 
دکتر گرایی‌نژاد، در خصوص اجرای پروژه های  مختلف در دانشگاه هنر افزود: هر برنامه ای متناسب با ظرفیت ها و نیازهای دانشگاه حتماً توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور حمایت خواهد شد. ایشان، حل مشکلات موجود و استفاده از تجربیات را از جمله اهداف و فلسفه بازدید از دانشگاه ها بیان کرد و گفت: در حوزه های مختلف مراکز آموزش عالی کشور مشکلاتی وجود دارد که با هم اندیشی و استفاده از تجربیات همدیگر می توان برای حل پاره ای از آنها اقدام اساسی صورت داد.
 
بنابراین گزارش در نشست مذکور دکتر بدری معاون پشتیبانی، دکتر حبیبی معاون دانشجویی، دکتر حقیقت نائینی مدیر طرح و برنامه، دکتر کوکبی رئیس دفتر ریاست، مهندس زارع رئیس دفتر فنی و نظارت بر طرح های عمرانی، آرایی نژاد مدیر مالی و مرزبان مدیر اداری دانشگاه نیز حضور داشتند.
 
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی فرهنگی و آموزشی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور با هیأت همراه خود پس از این نشست از بخش های مختلف پروژه های عمرانی و مرمتی پردیس باغ ملی بازدید کردند.