نشست تودیع و معارفه اعضای شورای صنفی-رفاهی دانشجویان دانشگاه هنر برگزار شد

۰۱ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۹:۱۱ کد : ۳۲۶ رویدادها
تعداد بازدید:۱۸۱۷
نشست تودیع و معارفه اعضای شورای صنفی-رفاهی دانشجویان دانشگاه هنر برگزار شد

 

نشست تودیع و معارفه اعضای شورای صنفی-رفاهی دانشجویان دانشگاه هنر صبح روز شنبه ۹۴/۱۲/۱ با حضور دکتر میترا حبیبی معاون دانشجویی، علیرضا سلیمانی مدیر دانشجویی و سیدجواد حسینی سرپرست اداره تربیت بدنی دانشگاه هنر در سالن حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه در این نشست دکتر حبیبی معاون دانشجویی دانشگاه با اشاره به ارزشمند بودن کار اعضای شورا گفت: همواره این حق برای شما و سایر دانشجویان شناخته شده و محفوظ است که پی گیر مسائل صنفی و تسهیلات رفاهی خود باشید. ما از شما انتظار داریم علاوه بر مسائل کمّی پیگیر موارد  کیفی و ماندگار نیز باشید. تشکیل NGO های دانشجویی برای جلب مشارکت دانشجویان در زمینه های مختلف از این موارد است.
 
علیرضا سلیمانی مدیر دانشجویی نیز در ادامه به برخی از شرح وظایف و چارچوب کلی فعالیت های شورا اشاره کرد و اظهار امیدواری نمود این ارتباط دوسویه همواره حفظ شود و ارتقا پیدا کند. ایشان همچنین افزود: انشاء الله در کنار هم و با مشورت منطقی بتوانیم خدمات ارزنده ای را برای دانشجویان فراهم کنیم.
 
در پایان از اعضای شورای صنفی-رفاهی دور قبل تقدیر و احکام اعضای جدید تقدیم ایشان شد. درضمن اعضای شورای صنفی- رفاهی با اهدای لوح سپاس از زحمات آقای علیرضا سلیمانی ُ مدیر امور دانشجویی تقدیر و تشکر نمودند.
 
شایان ذکر است انتخابات این شورا در تاریخ ۹۴/۱۰/۱۲ برگزار شده بود و منتخبان دانشجویان از امروز به طور رسمی به فعالیت خواهند پرداخت. اسامی شورای صنفی-رفاهی دانشجویان دانشگاه هنر به شرح ذیر است:
 
 بابونه راستگویان دانشجوی رشته ادبیات نمایشی، احسان بابامیر دانشجوی رشته صنایع دستی، هانیه علیزاده دانشجوی رشته فرش، عماد مردانی دانشجوی رشته نقاشی و امید آزاک دانشجوی رشته نوازندگی موسیقی ایرانی.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

( ۱ )