بیانیه بسیج کارکنان دانشگاه هنر پایگاه وستاد مرکزی شهید آوینی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۱ کد : ۳۷۳۲ رویدادها
تعداد بازدید:۷۲۱


                                                                                  بسم‌الله الرحمن الرحیم 
                                                                            «یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم»؛

 

امام خمینی ره : ما مظلومیت خویش وستم متجاوزان را در جنگ به جهان ثابت نمودیم. ما انقلابمان را در جنگ به جهان صادر نمودیم .ما درجنگ حتی یک لحظه از عملکرد خود پشیمان و نادم نیستیم .ما برای ادای تکلیف جنگیده ایم و نتیجه فرع آن بوده است .
 امام  خامنه ای :دفاع مقدس  اوج افتخارات ملت ایران است . جنگ ما یک گنجینه تمام نشدنی ونمی از یم عاشوراست .
هشت‌سال دفاع‌مقدس و ایثار وپایمردی ملت سلحشور ایران اسلامی در یک جنگ نابرابر و تحمیلی با استکبار جهانی و عوامل منطقه‌ای، یکی از مقاطع تاریخی بزرگ، آموزنده و الهام‌بخش است که هرگز نباید مورد غفلت قرار گیرد. این رویداد عظیم با آثار و برکات بی‌شمار خود به منزله گنجینه‌ای ارزشمند و هویت‌ساز بایستی برای همیشه زنده و هدایت‌ بخش نسل‌های این سرزمین قرار گیرد. دفاع مقدس   اوج بالندگی، شهادت وایثار، وحدت و یکپارچگی کشور، پیروی و اطاعت از امام ورهبری و تحقق همه آرمان‌های اسلام محمدی (ص) و مکتب حسینی (ع) و  برترین جلوه‌های زیبایی خدایی است .تلاقی عاشورای حسینی و هفته دفاع مقدس گواهی است که با شعار «هیهات من الذله» هیچ مسیری روشن‌تر از راه  امام حسین (ع) برای مبارزه با ظلم و استکبار و بیداد نیست و راه ما نیز از نهضت عاشورا جدا نخواهد بود. حماسه‌ سازان  دفاع مقدس با اراده های  پولادین و انوار الهی ، فانوس هدایتی شدند که پاداش جاودانه آن افتخار واقتدار و سربلندی ملت ایران است.
از ثمرات دفاع مقدس فرهنگ‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت  است و خداجویی، خداخواهی، خداباوری و خدامحوری در قول و عمل  ثمره‌ای است که شهدای آن، امروز الگوی عملی و اسوه  های این ملت و دیگر ملت‌ها هستند. شهدایی که  تربت  مقدسشان زیارت گاه همه  عارفان ودلسوختگان است.
 ضمن آرزوی علو درجات برای امام راحل  و شهدای عزیز انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم؛ سالروز دفاع مقدس را که باعث  عظمت و اقتدار ایران اسلامی گردید؛ به خانواده های  معظم شهدا و جانبازان، آزادگان، رزمندگان و تمامی ایثارگران و  به  رهبر عظیم‌الشأن  حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) خصوصاً تبریک و تهنیت عرض نموده و همگان را به درس‌آموزی از عزت‌آفرینی و افتخارات و دست آوردهای این حماسه عظیم فرامی‌خوانیم.دوران دفاع مقدس که از برجسته ترین افتخارات است در یاد ملت ایران خواهد ماند و سرافرازی و حماسه آفرینی را در نسل های بعدی بر جای خواهد گذاشت.
امروز دشمن در تلاش است تا با تهدید و تحریم، پیشرفت مقتدرانه کشور را سد کند، بازگشت به روحیه تفکر بسیجی و جهادی و مقاومت و همبستگی، اتحاد و تلاش برای خوداتکایی و خودکفایی هرچه بیشتر کشور می‌تواند ما را از این دوران عبور دهد.  تحریم های ظالمانه و زورگویی قلدرمابانه تلاشی است که ما  از آرمان های انقلابیمان  عقب نشینی کنیم ، زهی خیــال بــاطل  که با لطف  خداوند قادر متعال دشمنان به اهداف منحوس خود نخواهند رسید.
                                                                                    سلام خدابرشهیدان     اللهم عجل لولیک الفرج