پیام تبریک ستاد فرماندهی وتبین مواضع بسیج کارکنان دانشگاه هنر به مناسبت گرامیداشت هفته مبارک بسیج ۱۳۹۹

۰۱ آذر ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۵ کد : ۳۸۸۶ رویدادها
تعداد بازدید:۶۸۵

"بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد" امام خمینی ره  
بسیج لشکر مخلص خداست" . 
بسیجی یعنی علی که تمام وجودش وقف اسلام بود.      حضرت آیت الله خامنه ای
“بسیجی” فرد عاشق سراز پا نشناخته‌ای است که لحظه لحظه زندگی خویش را وقف اسلام و قرآن و ولایت می کند.  و شناخت بسیجی در 
ملاک و مبنا برای معرفت بسیجی، تفکر بسیجی است.
 هفته بسیج یادآور ایثار فرزندان پاک ورشید ایران اسلامی است که در طول حیات طیبه وباعزت این نهاد مردمی،  در قامت تعهد، اخلاص، ایمان و تخصص ایفای نقش نموده اند. بسیج همواره در صحنه دفاع بوده است و در ادوار  تاریخ پرفروغ انقلاب اسلامی مایه  عزت وسربلندی، سرافرازی و اقتدار کشور  بوده  و در مواقع حساس، توانسته مظهر اتحاد و انسجام ملی باشد. بسیج یعنی ایثار و اتحاد و یکپارچگی/بسیج یعنی آحاد ملت اتحاد و همبستگی  ملت  همواره عامل شکست و یاس و ناامیدی  دشمنان بوده است.
بسیج دیروز و در دوران  حماسه دفاع مقدس فداکارانه وشجاعانه در خط مقدم جبهه نبرد حق علیه باطل ایستاد و لحظه های بی بدیل  را  ثبت کرد و امروز نیز در عرصه هاو میدان های فرهنگی، اقتصادی و سازندگی برای آبادانی این آب و خاک در جهاد است.
هرگز از یاد نمی بریم  جوانان و مردان و زنانی عاشق و دلباخته ورهرو مکتب عاشورایی  با امام خود بیعت نموده  وعهد و میثاق  را با خون مطهر خود امضا کردند. خداوند سبحان را شاکریم که تشکیل بسیج که توسط معمار کبیر انقلاب شکل گرفت، اینک اندیشه‌ای فراگیر و گسترده در ایران وجهان اسلام و اندیشه مقاومت  است. هفته بسیج را حضور همه  بسیجیان سرافراز تبریک و تهنیت  نموده وضمن تجدید میثاق با امام راحل وشهیدان عزیز از  خداوند منان توفیق روز افزون خدمت در راه آرمان های نظام اسلامی را  آرزومندیم.


لینک دانلود فایل