ایده های برتر جهت چاپ، دو عضو هیات علمی دانشگاه هنر در «دومین رویداد الگوها و راهکارهای نوین در همکاری دانشگاه‌ها با جامعه و صنعت»

۱۳ دی ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۷ کد : ۴۰۱۲ رویدادها
تعداد بازدید:۹۹۰

به گزارش روابط عمومی، ایده های دو عضو هیات علمی دانشگاه هنر در «دومین رویداد الگوها و راهکارهای نوین در همکاری دانشگاه‌ها با جامعه و صنعت»، به عنوان ایده های برتر برای چاپ در کتاب رویدادها انتخاب شد.

ایده های «طرح دانشکده » و «طرح پایش» خانم دکتر نیلوفر شادمهری استادیار دانشکده ی هنرهای کاربردی و ایده ی «عرضه و فروش صنایع دستی نوین دانشگاهی در تعامل با توامندی های مجازی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری» خانم دکتر آمنه مافی تبار استادیار دانشکده ی هنرهای کاربردی به عنوان ایده های برتر جهت چاپ در کتاب رویداد ها انتخاب شدند. شایان ذکر است در اولین رویداد الگوها و راهکارهای نوین در همکاری دانشگاهها با جامعه و صنعت در سال ۹۸ ، طرح خانم رها علی نژاد عضو هیات علمی دانشکده ی سینما و تاتر با عنوان «دانشجو طراح »(درپروژه های سینمایی و تلویزیونی) برگزیده و به چاپ رسیده است.

معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در راستای اجرای سیاست‌ها و اقدامات به منظور توسعه ارتباط دانشگاه‌ها با جامعه و صنعت اقدام به برگزاری رویدادی با عنوان «دومین رویداد الگوها و راهکارهای نوین در همکاری دانشگاه با جامعه و صنعت» همزمان با هفته پژوهش نمود. این رویداد با هدف شناسایی و تقدیر از ایده‌ها و الگوهای نوین در توسعه و تسهیل ارتباط دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و موسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری با جامعه و صنعت برگزار گردید. ایده‌های نوین و برگزیده در این رویداد می تواند در بهبود همکاری‌های بین مراکز علمی و اجرایی موثر واقع شده و بنا به فراخور امکانات و زیرساخت‌های موجود، در دستور کار جهت اجرایی شدن قرار خواهد گرفت.

دانشگاه هنر این موفقیت را تبریک گفته و آرزوی موفقیت های روز افزون ملی و بین المللی در عرصه ی علم و هنر دارد.