فارغ التحصیل دانشگاه هنر، منتخب جشنواره ی بین المللی COW در سال ۲۰۲۰ شد

۲۰ دی ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۶ کد : ۴۰۱۹ رویدادها
تعداد بازدید:۵۶۹

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، «آرزو باغ شیخی»، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد تصویر سازی از دانشگاه هنر موفق به انتخاب اثر بین آثار منتخب «دوسالانه ی جشنواره ی بین المللی COW » شد.

جشنواره ی بین المللی COW دو سالانه ای است که هر دو سال در شهر نپروپتروسک کشور اوکراین برگزار می شود و در شاخه های طراحی کتاب، بسته بندی محصولات، طراحی های داخلی، طراحی مد، تصویر سازی آثار هنرمندان جهان را بررسی می کند.

در دوسالانه ی این جشنواره در سال 2020 در بین بیش از هزار اثر از کشورهای جهان در شاخه ی تصویر سازی در نهایت 243 اثر منتخب از 39 کشور انتخاب شد که سه فریم از کارهای باغ شیخی جزء منتخبین این جشنواره قرار گرفت. این سه فریم از تصویر های کتاب« گلچراغ، ماهی قرمز» به نویسندگی مریا یزدانی و تصویر سازی آرزو باغ شیخی است که توسط انتشارات شهر قلم چاپ شده است.

باغ شیخی بیش از شش نمایشگاه انفرادی در شهرهای ایران و فرانسه و بیش از 60 نمایشگاه گروهی در زمینه ی تصویر سازی، نقاشی و ویدیو آرت در کشورهای ایران، فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، هند، چین، سروستان، مجارستان، لهستان و ... داشته است.

از دیگر موفقیت های بین المللی این هنرمند می توان به کسب مقام اثر برگزیده ی عکس در جشنواره بین المللی “The universal sea pure or plastic در برلین آلمان سال 2019، ویدیو آرت منتخب در نمایشگاه دائمی آنلاین «جشنواره ی جنگ جهانی گرم و آب»، در ایتالیا سال 2018 و اثر برگزیده ی تصویر سازی در جشنواره ی “ That is a mole 2017” در ایتالیا سال 2017 اشاره کرد.

دانشگاه هنر این موفقیت را تبریک گفته و آرزوی موفقیت های روز افزون ملی و بین المللی در عرصه ی علم و هنر دارد.