مراسم رونمایی از پروژه های طرح توسعه فیبرنوری و راه اندازی شبکه دوربین های نظارتی در دانشگاه هنر

۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | ۲۱:۳۴ کد : ۴۱۱۱ رویدادها
تعداد بازدید:۷۲۴

به گزارش روابط عمومی، مراسم رونمایی از پروژه های طرح توسعه فیبرنوری مرکز فناوری اطلاعات و راه اندازی شبکه دوربین های نظارتی اداره حراست دانشگاه در مجموعه پردیس باغ ملی، با حضور رئیس دانشگاه هنر آقای دکتر سید حسن سلطانی، سرپرست معاونت پژوهش و فناوری آقای دکتر رنجبران، معاون  اداری و مالی آقای دکتر قنبریان، رئیس حراست آقای دکتر نوری، خانم مهندس اکبری رئیس مرکز فناوری اطلاعات و جمعی از مدیران و کارشناسان روز شنبه بیست و پنجم بهمن ماه سال جاری در سالن جلسات پژوهشکده ی دانشگاه هنر برگزار شد.
در این مراسم، ابتدا  خانم مهندس اکبری رئیس مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه در تشریح اقدامات انجام شده توضیحاتی ارائه نمودند. از مزایای اجرای طرح توسعه شبکه فیبرنوری میتوان به اتصال تمامی ساختمان های مجموعه پردیس باغ ملی با پهنای باند ۱ گیگابایت و با حداکثر پهنای باند ۶ گیگابایت برای ارسال و دریافت دیتا به BackBone شبکه اتاق سرور مجموعه  اشاره نمود.
پس از آن آقای دکتر نوری مدیر حراست نیز در خصوص اجرای پروژه راه اندازی دوربین های نظارتی در فضای عمومی و پیرامونی پردیس باغ ملی دانشگاه هنر توضیحاتی ارائه نمودند. 
نوری در ادامه با اشاره به دریافت  گزارش ها و شکایات مکرر اعضای محترم هیات علمی، کارکنان و دانشجویان عزیز  نسبت به سرقت اموال در محیط و پیرامون پردیس باغ ملی و آسیب رساندن جدی به خودروهای پارک شده این عزیزان در پارکینگ و محوطه پیرامون و آزار و اذیت اوباش و...برای مراجعین به دانشگاه در مسیر و کنارگذر خیابان سرهنگ سخایی منتهی به دانشگاه، اقدام به نصب تعدادی دوربین در محیط هایی در داخل و پیاده روهای ضلع شمالی دانشگاه نموده و ابراز امیدواری کرد  که با انجام این مهم در جهت پیشگیری از  جرائم و صیانت از جان و مال دانشگاهیان توانسته باشیم  گامی مثبت برداشته باشیم. 
در ادامه مراسم جناب آقای دکتر سلطانی و همراهان با حضور در  اتاق سرور مرکز فناوری اطلاعات این پروژه ها را افتتاح و از آن بازدید کردند.