فراخوان ثبت نام شرکت در آزمون (ASET) ویژه داوطلبان و دانشجویان مقطع دکتری

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۰۹:۵۲ کد : ۴۲۸۳ رویدادها
تعداد بازدید:۱۸۵۸

«اطلاعیه شماره ۲»

به اطلاع متقاضیان شرکت در این آزمون (اعم از آن دسته از متقاضیانی که قبلاً از طریق سایت دانشگاه هنر، پیش ثبت نام انجام داده و یا متقاضیانی که بدون پیش ثبت نام قبلی، تصمیم به شرکت در این آزمون را دارند) می رساند: آزمون مذکور روز جمعه ۷ خرداد سال جاری به صورت حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در محل محوطه ی (فضای باز) پردیس باغ ملی دانشگاه هنر برگزار می گردد.

ـ ثبت نام آزمون از روز پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ آغاز و تا روز دوشنبه ۳ خردادماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت. آزمون در روز جمعه ۷ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد و نتیجه این آزمون متعاقب آن اعلام می شود.

ـ هزینه شرکت در آزمون ۲,۰۰۰,۰۰۰ ریال (معادل دویست هزار تومان) است که طی فرآیند ثبت نام به صورت الکترونیکی از مسیر درگاه پرداخت در سایت دانشگاه هنر و از طریق فعال سازی رمز دوم پویا، قابل واریز خواهدبود.

ـ آزمون شامل سه بخش:

Vocabulary (۳۰ نمره)، Grammar(۳۰ نمره)، Comprehension Reading (۴۰ نمره) و مشتمل بر ۱۰۰ سئوال تستی می باشد.

زمانبندی مراحل آزمون

۱.مرحله ثبت نام: از تاریخ ۱۴۰۰/۲/۲۳ تا ۱۴۰۰/۳/۳، از طریق مراجعه به سایت دانشگاه هنر و مراجعه به قسمت آزمون ASET به آدرس :https://openeducation.art.ac.ir

۲.مرحله پرینت تأیید ثبت نام۱۴۰۰/۳/۵  تا ۱۴۰۰/۳/۶ ، تاییدیه ثبت نام از طریق دانشگاه هنر برای داوطلبان شرکت در آزمون ارسال می شود. لازم است هر یک از داوطلبان گرامی، پرینت تاییدیه دریافتی را جهت شرکت در آزمون در روز جمعه ۷ خرداد به همراه داشته باشند.

۳-مرحله برگزاری آزمون : ۱۴۰۰/۳/۷، برگزاری جلسه آزمون به صورت حضوری در محوطه پردیس باغ ملی

نکات مهم:

۱. شروع فرآیند آزمون ساعت ۷:۳۰ صبح است. درب های ورود به محل آزمون ساعت ۸:۳۰ بسته شده و آزمون ساعت ۹ آغاز خواهد شد.

۲. همراه داشتن کارت ملی (یا شناسنامه عکس دار) و پرینت تأیید ثبت نام برای داوطلبان الزامی است. (دانشجویان غیرایرانی لازم است پاسپورت خود را همراه داشته باشد.)

۳. در روز جمعه مورخ ۷ خرداد ۱۴۰۰، در صورت تأیید فرم خوداظهاری سلامت توسط هر یک از داوطلبان محترم که در هنگام ورود به دانشگاه هنر در اختیار ایشان قرار می گیرد، امکان ورود به محل آزمون میسر می شود. آزمون صرفاً با رعایت کلیه اصول بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد. کلیه داوطلبین محترم هنگام ورود با دستگاه تب سنج کنترل خواهند شد و از ورود افراد با علائم سرماخوردگی اکیداً جلوگیری به عمل خواهد آمد. به همراه داشتن و استفاده از ماسک برای داوطلبین الزامی است. عدم رعایت کلیه مقررات و ضوابط بهداشتی اعلامی از قبل و در طول برگزاری آزمون از سوی داوطلبین موجب محرومیت ایشان از حضور و یا ادامه حضور در آزمون خواهد شد.

۴. همراه داشتن مداد، پاک کن و خودکار شخصی الزامی است. لطفاً از همراه داشتن تلفن همراه و دیگر وسایل اضافه، جداً خودداری فرمائید.

۵. آزمون در فضای باز محوطه پردیس باغ ملی دانشگاه هنر به نشانی : تهران، خیابان حافظ، خیابان سرهنگ سخایی، بین تقاطع سی تیر و فردوسی، پلاک ۵۶، دانشگاه هنر برگزار می گردد.  (در صورت بارندگی یا شرایط جوی نامناسب، آزمون با رعایت ضوایط لازم، در یکی از ساختمان های پردیس باغ ملی دانشگاه هنر برگزار خواهد شد.)

6ـ برای کسب اطلاعات بیشتر و رفع اشکالات احتمالی در ساعت اداری با شماره ۰۹۰۳۹۱۷۶۹۷۳ سرکار خانم صالحی تماس حاصل فرمایید.

 

                                                                                          با آرزوی توفیق

                                                                                      دفتر تحصیلات تکمیلی دانشگاه

 


( ۱ )