حبیب احمدزاده با افسانه بُناسان، غول چراغ جادو به سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر رفت

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۱ کد : ۴۲۹۸ رویدادها
تعداد بازدید:۱۰۶۶

فیلم سینمایی «افسانه بُناسان، غول چراغ جادو» به کارگردانی حبیب احمدزاده عضو هیات علمی دانشگاه هنر به بخش جلوه‌گاه شرق سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر راه یافت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه هنر از ستاد خبری سی‌ و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، افسانه بُناسان، غول چراغ جادو نوشته حبیب و زینب احمدزاده است که در خلاصه داستانش آمده: بناسان غول چراغ جادو برای جلوگیری از اخراج همیشگی از منظومه شمسی مجبور می‌شود شرط فرشته‌ای را بپذیرد تا با همکاری چهار انسان معمولی یک آهنگ زیبا برای ایجاد معجزه‌ای بشری و واقعی خلق کند. ولی در این راه با ماجراهایی از زندگی آنان درگیر می‌شود. 
این فیلم در چهار کشور ایران، ژاپن، اتریش و عراق فیلمبرداری شده و بازیگرانی چون پرویز پرستویی، شیسوکو تسویا، گرهارد فرایلینگر، نورییوکی آساکورا و محمود بنکدارنیا در آن ایفای نقش می‌کنند. از دیگر عوامل اصلی این فیلم میتوان از  عادل معمارنیا  فیلم بردار ، مجید شتی تدوینگر و مهرداد جلوخانی صدا گذار نام برد .این اثر سینمایی با ابتکار در داستان گویی سینمایی و  طول زمانی نود و شش دقیقه ، محصول مشترک ایران و ژاپن است. سی‌ و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، از ۵ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ به دبیری محمدمهدی عسگرپور نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده سینما در تهران برگزار می‌شود.


لینک دانلود فایل