نمایش آنلاین فیلم مستند هر واژه آفتابی، هر جمله مشرقی؛ خوانشی بر آثار محمدرضا اصلانی

۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۶ کد : ۴۳۳۳ رویدادها
تعداد بازدید:۲۲۰۹
نمایش آنلاین فیلم مستند هر واژه آفتابی، هر جمله مشرقی؛ خوانشی بر آثار محمدرضا اصلانی

فیلم هر واژه آفتابی، هر جمله مشرقی؛ خوانشی بر آثار محمدرضا اصلانی مستندی است که به مناسبت بزرگداشت وی در معاونت فرهنگی دانشگاه هنر و جشنواره نهال تهیه و تولید شده است.

این فیلم ۵۱ دقیقه‌ای مروری تحلیلی دارد بر سینمای محمدرضا اصلانی و دیگر آثار و فعالیت‌های او. در این فیلم صدا و گفتار چندین تحلیل‌گر بر فیلم‌های اصلانی شنیده می‌شود و راوی فیلم مهتاب کرامتی است که سابقاً در فیلم آتش سبز با محمدرضا اصلانی همکاری داشته است. این فیلم مستند که در چند روز اخیر با استقبال مواجه شده، به‌مدت محدود روی سایت وُدیو نمایش داده می‌شود.

هر واژه آفتابی، هر جمله مشرقی؛ خوانشی بر آثار محمدرضا اصلانی ،کاری از پیام غنی‌پور، امین پاک‌پرور، علیرضا شریفی، علی معینی است.

عوامل ساخت این فیلم به شرح زیر است:

راوی فیلم:مهتاب کرامتی، تصویربردار:علی اسدی، محراب پوروحدانی، پردازش رنگ:نگار مصطفوی، تدوین و صداگذاری: پیام غنی‌پور، همراه با صدا و گفتارهایی از مهندس حسین شیخ‌زین‌الدین، علیرضا ارواحی، مهران پورمندان، اردوان تراکمه، محمدحسین میربابا، امیرحسین سیادت، سودابه فضایلی، صالح نجفی، امیرپویا هدایت، مسعود سفلایی، سجاد ستوده، دکتر امیرعلی نجومیان، دکتر ناصر فکوهی.

برای دیدن  این فیلم با کیفیت بالا در سایت وُدیو کلیک کنید.