آشپزخانه ی پردیس باغ ملی با حضور هیات رییسه دانشگاه افتتاح شد

۲۸ آبان ۱۴۰۱ | ۱۱:۲۱ کد : ۵۰۷۸ رویدادها
تعداد بازدید:۱۳۱۸

 با حضور هیأت رئیسه دانشگاه، آشپزخانه پردیس باغ ملی روز دوشنبه مورخ 1401/8/23 افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. 

پراکندگی پردیس ها و دانشکده های دانشگاه هنر و همچنین رشد جمعیت دانشجویی در سالهای اخیر، از دغدغه های اصلی معاونت دانشجویی در تامین رفاه حال دانشجویان عزیز بوده است. پیرو بازدید رییس سازمان امور دانشجویان و رییس صندوق رفاه دانشجویان وقت در مورخ 1395/11/13 از ضلع شرقی طبقه همکف ساختمان شماره 3 پردیس باغ ملی، با طرح پیشنهادی معاونت دانشجویی وقت،جهت احداث آشپرخانه ی پردیس باغ ملی با تامین بخشی از اعتبارات موردنیاز از طریق سازمان و صندوق رفاه دانشجویان موافقت و تخصیصی بالغ بر 700 میلیون تومان پیش بینی گردید. 

پس از تهیه نقشه و بازدید نماینده سازمان میراث فرهنگی، عملیات مقاوم سازی و بهسازی در سال 1396 آغاز شد. مساحت در نظر گرفته شده جهت فضای سلف ها و آشپزخانه 700 متر مربع بود که با هزینه ای بالغ بر 3 میلیارد تومان از محل اعتبارات دانشگاه و سازمان و صندوق رفاه دانشجویان تامین و پروژه آغاز گردید. 

معاونت دانشجویی دانشگاه در راستای رسالت محوله در ارائه غذای سالم و با کیفیت با رعایت شاخص های بهینه سازی در سرمایه های موجود، با همکاری و انعقاد تفاهم نامه با صندوق رفاه دانشجویان در سال 1398 دانشگاه را بر آن داشت تا در کوتاه مدت، گذری از آشپزخانه سنتی به آشپزخانه صنعتی داشته باشد، که این امر در دوران بیماری کرونا با برگزاری مناقصه تجهیزات وسایل مورد نیاز این فرآیند با مبلغی به ارزش 4 میلیارد تومان با مساعدت دانشگاه و صندوق رفاه دانشجویان انجام و خریداری و نصب گردید. 

تبدیل آشپزخانه ی سنتی دانشگاه به آشپزخانه ی صنعتی که با خرید تجهیزات لازم در پردیس باغ ملی رخ داد، گام مهمی در راستای رسیدن به اهداف دانشگاه در حوزه ی تغذیه ی معاونت دانشجویی است که مهمترین آنها رضایتمندی دانشجویان، سرعت بالای طبخ، کاهش مصرف انرژی و نیروی انسانی و افزایش کیفیت غذا بوده است. 

 


( ۱۱ )