کارگاه "خلق تجربه‌های لذت‌بخش" در گروه طراحی‌صنعتی دانشکده‌ هنرهای ‌کاربردی برگزار شد

۱۲ تیر ۱۳۹۵ | ۱۳:۲۱ کد : ۵۲۵ رویدادها
تعداد بازدید:۲۸۰۱
کارگاه "خلق تجربه‌های لذت‌بخش" در گروه طراحی‌صنعتی دانشکده‌ هنرهای ‌کاربردی برگزار شد

 

چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۹۵  کارگاه "خلق تجربه‌های لذت‌بخش" از ساعت ۲ بعدازظهر به مدت پنج ساعت در ساختمان طراحی­ صنعتی دانشکده هنرهای کاربردی برگزار شد و مورد استقبال زیاد دانشجویان و علاقه مندان حوزه دیزاین قرار گرفت.

مجری این کارگاه، خانم نازنین اویسی؛ دانش آموخته  کارشناسی ارشد طراحی صنعتی از دانشگاه تهران، کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی شاخه استراتژی طراحی و کارشناسی ارشد طراحی تعاملی دانشگاه هنر کالیفرنیا CCA و طراح ارشد یکی از سازمانهای سلامتی آمریکا به نام Kaiser Permanent بود.

ورکشاپ در دو بخش برگزار شد:

در بخش اول و به منظور انتقال مفاهیم و دانش روز دنیا در حوزه  HDC ، بخشی از تجربیات پروژه­ های اجرایی مجری توضیح داده شد و در بخش دوم، شرکت کنندگان در ورکشاب به کارگروه ­های مختلف تقسیم و اصول طراحی تجربه لذت‌بخش را در عمل پیاده ­سازی کردند (تکمیل نقشه همدلی Empathy Map، اصول تجربه Experience Principles، تعریف نقاط تماس Touch-Points، سفر ایده Idea Journey، و نهایتاً نمونه سازی Prototyping).

در پایان جلسه کارگروه‌ها، روند کار در گروه خود را ارائه کردند. جلسه با تبادل ایمیل و نشانی LinkedIn و عکس یادگاری به پایان رسید. انجمن علمی طراحی صنعتی دانشگاه هنر از آقای سپهرمحمدبیگی دانشجوی کارشناسی ارشد طراحی صنعتی برای دعوت از مجری، و از خانم هلیانه ملکی‌پور، روژین مقدم، علیرضا هاشمی برای همکاری در برنامه و همه مشارکت­ کنندگان در این ورکشاپ کمال تشکر را دارد (گزارش از انجمن علمی طراحی صنعتی دانشگاه هنر - روشنک حقیقی).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


( ۱ )