شیوه نامه اعطای جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان در سال تحصیلی ۹۶-۹۵

۰۶ تیر ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۷ کد : ۵۳۲
تعداد بازدید:۱۹۷۵

 

 
با استناد به نامه شماره ۷۹۲۵۷/۱۵ مورخ ۹۵/۳/۱ بنیاد ملی نخبگان در خصوص نحوه اعطای جوایز تحصیلی به دانشجویان نخبه در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ موارد ذیل را به اطلاع کلیه دانشجویان دانشگاه می رساند.
 
۱- با توجه به آنکه سهمیه اختصاص یافته از سوی آن بنیاد،مربوط به کلیه دانشجویان مقاطع کارشناسی،کارشناسی ارشد و دکتری(اعم از دانشجویان فعلی و دانشجویان جدید الورود)می باشد لذا لازم است دانشجویانی که به سبب فعالیت های علمی خود،شاخص بوده و مایل به شرکت در این طرح هستند،هر چه سریعتر مشخصات و فعالیت های علمی خود را در پایگاه اینترنتی آن بنیاد به نشانی اینترنتی ذیل ثبت نمایند.
 
soraya.bmn.ir
 
 
۲- سامانه مذکور پس از ورود اطلاعات،امتیاز نخبگی دانشجو را محاسبه و دانشجوی برتر را بر اساس سهمیه تعیین شده مشخص می نماید.شرط لازم برای دریافت جایزه تحصیلی بنیاد،اخذ حداقل امتیاز مندرج در جدول ذیل می باشد.بدیهی است چنانچه دانشجویی امتیاز حداقل را کسب نکند در فهرست دانشجوی برتر بنیاد قرار نخواهد گرفت.
 
 
 
 
 
 
۳- دانشجویان برای بهره مندی از این جایزه باید در دوره مجاز تحصیلی خود(کارشناسی حداکثر چهارسال،کارشناسی ارشد حداکثر دوسال و دکتری حداکثر چهار و نیم سال)بوده و علاوه بر آن باید دارای بالاترین امتیاز در بین دانشجویان باشند.
 
۴- آخرین مهلت ثبت اطلاعات در سامانه ثریا برای دانشجویان فعلی دانشگاه حداکثر تا تاریخ ۹۵/۴/۱۸ و برای دانشجویان جدیدالورود حداکثر تا تاریخ ۹۵/۷/۲۰ می باشد.بدیهی است هرگونه تاخیر در فرایند ثبت اطلاعات در سامانه منجر به از دست رفتن فرصت دانشجو شده و اقدامی از سوی دانشگاه برای آنان میسر نخواهد بود.
 
۵- شایان ذکر است در این شیوه،دانشگاه نقشی در امتیازدهی نداشته و فقط صحت و سقم اطلاعات بارگذاری شده توسط دانشجو را بررسی می نماید و دانشجویان تنها به سبب امتیازات کسب شده از سامانه ثریا،موفق به دریافت جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان خواهند شد.
 
 
 
گروه استعدادهای درخشان
 
 
 

( ۱ )