کانون بین رشته ای علمی و فرهنگی مطالعات هنر تأسیس شد

۳۰ تیر ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۰ کد : ۵۶۰ رویدادها
تعداد بازدید:۱۰۶۴
کانون بین رشته ای علمی و فرهنگی مطالعات هنر تأسیس شد

 

کانون بین رشته ای علمی و فرهنگی مطالعات هنربا ابتنا بر پژوهش در عرصه هنر به صورت علمی و منطقی و همچنین با نگاهی جدید و فراتر از موضوعات پیشین که اغلب مبنایی تکراری دارند، آغاز فعالیت خود را اعلام می نماید.
 
با توجه به نگاه مقام معظم رهبری در رابطه با چشم انداز ۱۴۰۴ و همچنین نامگذاری سال ۱۳۹۵ با عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» ، کانون بین رشته¬ای علمی و فرهنگی مطالعات هنر در نظر دارد با چنین رویکردی، فعالیتی نوین در دانشگاه هنر تهران به جریان بیاندازد. برآورده کردن چنین رویکردی، سبب گردیده که کانون مطالعات هنر اهداف و رویکردهایی را اتخاذ کند که از مهمترین آنها ارتقا سطح کیفی و رتبه علمی دانشگاه هنر است.
 
اهداف کانون مطالعات هنر عبارتند از:
 
۱- ارتقا سطح کیفی و رتبه علمی دانشگاه هنر
۲- ایجاد موقعیت شغلی برای دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه هنر
۳- برپایی جشنواره و نمایشگاه های فصلی، سالانه و دوسالانه
۴- برگزاری کارگاه های آموزشی در زمینه پژوهش های علمی و تخصصی
۵- برقراری ارتباط علمی، فرهنگی و ... بین انجمن ها، کانون ها، بنیادها، پژوهشگاه ها، مراکز و دانشگاه ها
 
لذا امید است با ایجاد انگیزه میان دانشجویان و ترغیب آن دسته از دانشجویان علاقه-مند به تحقیق و پژوهش با همراهی و همکاری و شرکت در برنامه¬های کانون مطالعات هنر و همکاری و ایجاد پیوند با سایر بنیادهای علمی مسیر پیشرفت و موفقیت خود را هموار ساخته و سطح علمی خود و مملکت خویش را به درجه واقعی خود برساند و بسان گذشته نام دانشگاه هنر را فعالیت های مستمر و دلسوزانه خود به درجات رفیع در کشور و حتی سطح بین المللی برسانند.