جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن برگزار شد

۱۹ دی ۱۴۰۲ | ۱۵:۵۳ کد : ۵۹۹۴ رویدادها
تعداد بازدید:۴۶۹

به گزارش روابط عمومی، مراسم میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن با حضور همکاران شاغل و بازنشسته ی خانم دانشگاه، عصر روز دوشنبه با اجرای خانم پورجهان از همکاران معاونت اداری و مالی، در تالار فارابی پردیس هنرهای کاربردی برگزار شد.

در این مراسم که به پاس قدردانی از همکاران خانم برگزار شده بود، آقای دکتر روزبهانی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه (س) از حضور در جمع بانوان دانشگاه ابراز خرسندی کرد. دکتر روزبهانی با اشاره به حضور و نقش زنان در جامعه و خصوصا دانشگاه، گفت: خوشبختانه در دانشگاه هنر شاهد حضور بانوان شایسته ای هستیم که در کسوت مدیر و کارشناس و عضو هیات علمی ایفای نقش می کنند و این مایه ی افتخار و خشنودی است. وی با اشاره به نقش و تاثیر فرهنگ در اجتماع از همه ی همکاران حاضر در مراسم خواست که به عنوان سفیران فرهنگی، این موضوع را مدنظر داشته باشند. معاون فرهنگی در پایان گفت: با توجه به نقش زن در جامعه و خانواده، معاونت فرهنگی پذیرای پیشنهادها و ایده های همکاران در حوزه زنان،‌برای ایجاد محیطی بهتر در فضای دانشگاه است و از این امر استقبال می کند.

در ادامه ی برنامه، حجت الاسلام حیدرزاده،نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه هنر به عنوان دومین سخنران این مراسم نیز ضمن تبریک میلاد دخت پیامبر(ص)، فرا رسیدن روز زن را به بانوان داشگاه هنر تبریک گفت. وی با اشاره به زندگی حضرت زهرا، در مورد جایگاه والدین خصوصا مادر در آیات و روایات اسلامی پرداخت. نماینده نهاد رهبری در ادامه به مقایسه ی جایگاه زن در غرب و اسلام، پرداخت. 

مولودی خوانی و برگزاری مسابقه از دیگر بخشهای این جشن بود. 


( ۲ )