مراسم دورهمی نود و پنجی ها در پردیس باغ ملی برگزار شد

۰۶ مهر ۱۳۹۵ | ۱۹:۱۲ کد : ۶۱۳ رویدادها
تعداد بازدید:۸۵۰
مراسم دورهمی نود و پنجی ها در پردیس باغ ملی برگزار شد

 

به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هنر و با حضور دانشجویان و خانواده های ایشان  و همچنین مسئولان دانشگاه هنر، جشن دانشجویان ورودی ۹۵ (دور همی نود و پنجی ها) عصر روز دوشنبه۵ مهر در پردیس باغ ملی برگزار شد.  
 
به گزارش روابط عمومی در این نشست دکتر اکرمی رئیس دانشگاه هنر ضمن خوشامدگویی به دانشجویان و خانواده آنها، اظهار امیدواری کرد: این دوره تحصیلی برای دانشجویان، سازنده و همراه با خاطرات شیرین و به یادماندنی باشد.
 
ایشان در سخنانی گفت: هنر با زیبایی و مهربانی همراه است و هنر اصیل متعلق به خداوند است؛ انسان هنرمند، کار مهم و ارزنده ای انجام می دهد و راهنمای جامعه و بشریت است که به تأسی از پروردگار خود، زیبایی را  نشر می دهد. هنرمندان این موهبت را از خدای خود به عاریت گرفته اند و به همین علت مسئولیت سنگینی نیز بر دوش دارند.
 
ایشان در بخش دیگری از سخنان خود، خطاب به دانشجویان افزود: شما باید زیبا بیافرینید، زیبا بیاندیشید و زیبا عمل کنید؛ یکی از خصوصیات زیبایی، پاکی است. زیرا ذات خداوند، پاک است. انشاءالله که در محیط مقدس دانشگاه بتوانید هم زیبا فکر کنید و هم زیبا بیاندیشید؛ از آلودگی ها مبرا باشید و دانشگاه را نیز از آلودگی ها مبرا بدارید.
 
دکتر اکرمی در پایان اظهار امیدواری کرد محیط هنری دانشگاه با اتفاقات زیبایی برای دانشجویان  همراه باشد که در سرتاسر عمر برایشان به یادگار بماند و دانشجویان بتوانند در آینده، هنرمندان شایسته ای برای کشور و حتی دنیای خود باشند. در ادامه ی مراسم، دانشجویان برتر المپیاد کشوری با اهدای جوایزی تقدیر شدند.
 
حجت الاسلام والمسلمین دوست پرور، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هنر نیز در سخنانی با اشاره به هفته دفاع مقدس و گرامی داشت حماسه آفرینی های آن، گفت: خوشحالم که در یکی از دانشگاههای خوب کشور قبول شده اید و این نشان از همت و شایستگی شما و حمایتهای پدران و مادرانتان دارد. همه با هم کمک کنیم فضای مطلوبی برای آموزش بهتر، پژوهش بیشتر و فعالیتهای جنبی و فوق برنامه مناسبتر داشته باشیم؛ زیرا هیچ فضایی دلچسب تر از فضای دانش و هیچ محیطی بهتر از دانشگاه نیست.
 
حاج آقا دوست پرور در ادامه افزود: خوشحال می شویم در سه عرصه آموزشی، صنفی و اخلاقی پرونده شفاف و قابل ارائه داشته باشید. خوب درس بخوانید؛ هنرمند خوبی باشید؛ نظم و قانون پذیری را تمرین کنید و سعی کنید در مجموعه تضارب آرای دانشگاه، همزیستی علمی را با هم تمرین کنید.
 
در ادامه دانشجویان ورودی جدید، ضمن بازدید از غرفه های تشکلها و انجمنهای علمی دانشجویان، با گروهها و رشته های آموزشی بیشتر آشنا شدند.