اولین جلسه ی شورای دانشگاه هنر ایران در سال ۱۴۰۳برگزار شد

۲۷ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۵:۰۴ کد : ۶۱۵۰ رویدادها
تعداد بازدید:۲۹۳

اولین جلسه ی شورای دانشگاه هنر ایران در سال 1403، روز دوشنبه27 فروردین ماه در اتاق جلسات حوزه ی ریاست برگزار گردید.

دکتر حسنایی رییس دانشگاه، ضمن تبریک سال نو و عید فطر، پاسخ ایران به تجاوز رژیم صهیونیستی را نیز تبریک گفته و آن را نتیجه ی دعای مردم غزه و مومنین در ایام ماه مبارک رمضان به ویژه شبهای قدر دانست.

دکتر حسنایی با تاکید بر موضوع آموزش و پژوهش که اصلی ترین وظیفه ی دانشگاه است سال 1403 را سال پژوهش دانشگاه عنوان کرد و گفت: تمام آموزشهایی که در دانشگاه عنوان می شود باید بر مبنای پژوهشهای انجام شده باشد. وی با اشاره بر دستاوردهای پژوهشی در سال گذشته همچون مکتب هنر رضوی و حجاب عفیفانه، بیان کرد دانشگاه هنر ایران به عنوان بزرگترین و جامع ترین دانشگاه هنری کشور، مرکز تجمع متفکرین  و مهمترین مرکز تفکری در زمینه ی هنر کشور است.

رییس دانشگاه با اشاره به وظایف و ماموریت معاونت پژوهش و فناوری، پژوهش را تنها مربوط به این حوزه ندانست و بیان کرد:در سال جاری اعتبار تخصیص داده شده به دانشکده ها بر اساس دستاوردهای پژوهشی آنها خواهد بود. 

با توجه به حمله ی موشکی ایران به اسراییل در پاسخ به تجاوز به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق برنامه هایی مثل پخش کلیپ، خواندن بیانیه و امضای لوح وعده ی صادق توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی در جلسه ی شورا برگزار شد.


( ۴ )