کارخانه صنایع خلاق دانشگاه هنر ایران در قشم افتتاح شد

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۳:۲۶ کد : ۶۱۸۶ رویدادها اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۱۱۳۶
کارخانه صنایع خلاق دانشگاه هنر ایران در قشم افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه هنر ایران، در پی جلسات و مذاکرات صورت گرفته در سال گذشته، کارخانه صنایع خلاق دانشگاه هنر ایران روز نهم اردیبهشت ماه و همزمان با روز ملی خلیج همیشه فارس در قشم افتتاح شد.

 این مرکز شعبه دانشگاه هنر ایران در قشم است که به عنوان یک بِرند می‌تواند در جذب علاقمندان در رشته‌های مختلف هنری ایفای نقش کند.
پیشتر دکتر کامرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان، گفته بود: با راه‌اندازی این مراکز در قشم انتظار داریم تا چند سال آینده شاهد معرفی هنرمندان این جزیره در سطح ملی و بین‌المللی در رشته‌های مختلف بود همچنین وجود
 این مراکز می‌توانند متناسب با بوم، سنت و اقلیم مردمان جزیره قشم در حوزه‌های معماری و حفظ هویتهای فرهنگی و اسلامی به این جزیره کمک کند.

این مجموعه به منظور گسترش و ارتقای هنرهای بومی و توسعه رشته‌های دانشگاهی هنر و تربیت نیروی انسانی کارآمد در عرصه فعالیت‌های هنری متناسب با فرهنگ اسلامی و گسترش آموزش‌های مهارتی و... با حمایت همه جانبه شهرداری و شورای اسلامی شهر قشم، پردیس دانشگاه هنر ایران با حضور معاون وزیر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، رییس دانشگاه هنر ایران، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان، شهردار و شورای اسلامی شهر قشم و جمعی از مسوولان افتتاح شد.


( ۱۰ )