کسب اولین جایزه دانشگاه هنر در نهمین جشنواره ملی حرکت توسط انجمن علمی دانشجویی گرافیک

۱۱ مهر ۱۳۹۵ | ۱۶:۵۲ کد : ۶۲۱ رویدادها
تعداد بازدید:۱۵۲۵
کسب اولین جایزه دانشگاه هنر در نهمین جشنواره ملی حرکت توسط انجمن علمی دانشجویی گرافیک

 

آیین پایانی نهمین جشنواره ملی حرکت با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم و جمعی از مسئولان ۵ مهرماه در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد. 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه هنر به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، در این مراسم از ۴ حوزه دانشگاه برگزیده، غرفه برگزیده، انجمن علمی فعال و انجمن علمی خلاق از دانشجویان انجمن‌های برتر تقدیر شد.
 
در این دوره از جشنواره حرکت، دانشگاه هنر با حضور همه جانبه در سه بخش رقابتی, خلاق و نمایشگاهی شرکت نمود و پیرو فراخوان جشنواره، ۱۲ انجمن علمی دانشجویی دانشگاه هنر آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال داشتند.
 
در آیین پایانی جشنواره نهم و در بخش انجمن برگزیده، انجمن علمی دانشجویی گرافیک دانشگاه هنر با کسب عنوان شایسته تقدیر، موفق به دریافت اولین جایزه دانشگاه در طول ۹ دوره گذشته این جشنواره شد.
 
گفتنی است در این جشنواره در حوزه انجمن‌های علمی فعال ۱۹ انجمن برگزیده، ۲۸ انجمن شایسته تقدیر و ۴۸ انجمن شایسته تشویق شناخته شدند. همچنین در بخش انجمن علمی خلاق ۵ انجمن برگزیده و ۴ انجمن به عنوان شایسته تشویق معرفی شدند.
 
غرفه‌های دانشگاه حکیم سبزواری، دانشگاه جامع علمی- کاربردی و دانشگاه خوارزمی غرفه‌های برگزیده شناخته شدند و در بخش دانشگاه برگزیده از ۲ دانشگاه تهران و فردوسی مشهد به عنوان دانشگاه‌های برگزیده نهمین جشنواره حرکت تقدیر شد.