پیام تبریک رییس دانشگاه به وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری

۰۶ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۰:۳۴ کد : ۶۳۵۵ رویدادها
تعداد بازدید:۱۷۱

به گزارش روابط عمومی، دکتر حسنایی رییس دانشگاه هنر ایران ضمن تقدیر از زحمات و تلاشهای دکتر زلفی گل، انتخاب دکتر سیمایی صراف را به مقام وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تبریک گفت. در متن این پیام آمده است:

استاد گرانقدر جناب آقای دکتر حسین سیمایی صراف

وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری

با سلام و احترام

آنچه باعث پیشرفت و استقلال یک مملکت می شود وجود دانشمندان و متخصصان علوم مختلف، درآن جامعه است که بحمداله جمهوری اسلامی ایران، با وجود جوانان مستعد و متعهد و بهره مندی از توانمندی این عزیزان توانسته است به یکی از قدرتهای علمی منطقه و جهان تبدیل شود.

کسب این جایگاه با وجود تمام مشکلات و تحریم ها بیانگر آن است که هیچ سدی مانع عزم و اراده ی جوانان و دانشمندان این مرز و بوم دررسیدن به خودکفایی و کسب دانش روز نخواهد شد.  

اینجانب ضمن تبریک انتخاب شایسته ی حضرتعالی به عنوان وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری توسط رییس جمهور محترم و آرزوی موفقیت و سربلندی، امیدوارم با حضور جنابعالی در بالاترین مرجع علمی و پژوهشی کشور، شاهد حضور بیش از پیش دانشمندان ومتخصصان در عرصه های مختلف جامعه باشیم. خانواده ی بزرگ دانشگاه هنر ایران (اولین و جامع ترین دانشگاه هنری کشور) با تمام توان، چون همیشه در خدمت اعتلای فرهنگ و هنر ایران اسلامی عزیز خواهد بود. 

 

محمدرضا حسنایی

رییس دانشگاه هنر ایران


( ۵ )