بیانیه ی دانشگاه هنر ایران در پی شهادت سیدحسن نصرالله

۰۷ مهر ۱۴۰۳ | ۱۷:۵۶ کد : ۶۴۱۳ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۲۳۲
بیانیه ی دانشگاه هنر ایران در پی شهادت سیدحسن نصرالله

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

رژیم صهیونیستی و به فرموده ­ی رهبر فرزانه انقلاب سگ هار منطقه که درنده خویی را از حد گذرانده است این بار با حمله تروریستی شامگاه ۶ مهرماه  به منطقه ی ضاحیه در لبنان شخصیت‌های مهم و اثرگذار مقاومت از جمله رهبر حزب‌الله، سید حسن نصرالله را به شهادت رساند. 

سیدحسن نصرالله نماد جهاد و مقاومت پس از سی سال مجاهدت و رشادت، در راه آزادی شب گذشته، همراه همرزمان خود در بمباران رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی به درجه ی رفیع شهادت نائل آمد.

آنچه قلبهای مسلمان و آزاده جهان را قوی می دارد ایمان به آیه ی شریفه ی «نصرمن الله و فتح القریب» است. اسراییل و حامیانش بدانند که دیر یا زود بهای سنگینی بابت خونهای بی گناهی که بر زمین ریخته اند پرداخت خواهند کرد و به فرموده­ ی حضرت آیت الله خامنه ای رهبر بزرگ انقلاب: همه‌ی نیروی مقاومت منطقه در کنار حزب‌الله و پشتیبان آن است. سرنوشت این منطقه را نیروهای مقاومت و در رأس آنان حزب‌الله سرافراز رقم خواهد زد.

دانشگاه هنر ایران ضمن محکوم کردن این جنایت، مصیبت وارده را به پیشگاه امام زمان (عج)، رهبر انقلاب و همه آزادگان جهان تسلیت گفته و از خداوند متعال برای شهدا خصوصا شهدای جبهه ی مقاومت حزب الله علو درجات و همنشینی با انبیاء و اولیاء را مسئلت می نماید.


( ۷ )