دانشجویان دانشگاه هنر درهمایش پیاده روی در دانشگاه تهران شرکت کردند

۰۱ آبان ۱۳۹۵ | ۱۴:۲۵ کد : ۶۵۱ رویدادها
تعداد بازدید:۱۵۱۲
دانشجویان دانشگاه هنر درهمایش پیاده روی در دانشگاه تهران شرکت کردند

 

به مناسبت هفته تربیت بدنی همایش پیاده روی روز سه شنبه ۹۵/۷/۲۷ با حضور مقام عالی وزارت ورزش و معاونین وی و با مشارکت دانشجویان، کارکنان،اعضای هیئت علمی دانشگاههای سطح تهران و البرز به میزبانی اداره کل تربیت بدنی دانشگاه تهران در دانشکده تربیت بدنی برگزار گردید.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه هنر، در این مراسم جناب آقای دکتر نیلی ریاست محترم دانشگاه و جناب آقای دکتر به نژاد معاونت محترم دانشجویی، جناب دکتر رجبی رئیس دانشکده تربیت بدنی و جناب آقای حبیب الهی  مدیرکل اداره تربیت بدنی دانشگاه تهران و سایر مسئولین وزارت ورزش و وزارت علوم و دانشگاه تهران حضور داشتند.
 
همچنین در این مراسم دانشجویان و کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه های شهید بهشتی، خوارزمی، فرهنگیان، صنعتی شریف، علم و صنعت ایران، صنعتی امیر کبیر ، صنعتی خواجه نصیر طوسی، هنر تهران، علامه طباطبایی ،الزهرا و دانشگاه علمی کاربردی نیز شرکت کردند‌.
 
گفتنی است با همکاری مسئولین محترم دانشگاه هنر، تعداد ۲۰ نفر از دانشجویان دانشگاه نیز در این همایش شرکت کردند.
 
نمایش ورزش باستانی و سخنرانی جناب آقای دکتر شعبانی بهار و استفاده از بازیهای همگانی از دیگر برنامه های همایش بود و در پایان مراسم بین شرکت کنندگان قرعه کشی بعمل آمد و تعداد ۱۰ دستگاه دوچرخه به برندگان اهدا گردید.
 
اداره تربیت بدنی دانشگاه هنر از توجه و همکاری مدیران و مسئولین محترم نسبت به امر ورزش و ایجاد فرصت برای شرکت در مراسمی که در خصوص تربیت بدنی و فعالیت های جسمانی برگزار می گردد، کمال تشکر را دارد.