نشست ریاست دانشگاه با کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشکده سینماوتئاتر برگزار شد

۱۷ آذر ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۷ کد : ۷۳۱ رویدادها
تعداد بازدید:۱۳۶۵
نشست ریاست دانشگاه با کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشکده سینماوتئاتر برگزار شد

 

در ادامه نشست های صمیمی ریاست دانشگاه با اعضای هیأت علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه، دکتر اکرمی، رئیس دانشگاه با کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشکده سینماوتئاتر دیدار و گفت و گو کرد. 

 
به گزارش روابط عمومی در این دیدار که از ساعت ۱۴ روز دوشنبه ۱۵ آذر در تالار شهید فلاحت پور دانشکده برگزار شد، دکتر سیدمحسن هاشمی معاون فرهنگی و اجتماعی، دکتر لیلا کوکبی رئیس دفتر ریاست و مسعود سفلایی مدیر روابط عمومی دانشگاه هنر نیز حضور داشتند.
 
دراین نشست، دکتر اکرمی ضمن ابراز خرسندی از اینکه بار دیگر فرصت گفت و گوی رودررو با کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه را دارد گفت: از نظر مدیریت دانشگاه همه با هم برابرند و برای کسی امتیاز خاصی قائل نیستیم مگر کسی که در کار و وظیفه ای که به او محول شده کارایی بهتر و بیشتری داشته باشد. 
 
ایشان در بخش دیگری از سخنانش ضمن اشاره به اینکه همواره یکی از مشکلات و معضلات دانشکده، مسائل مالی و اداری بوده است، افزود: ما سعی کرده ایم در حوزه های اداری و مالی کسانی قرار گیرند که جزو دسته و گروهی نباشند تا بتوانند بهتر مشکلات را حل کنند. در خصوص مسائل رفاهی کارکنان و اعضای هیأت علمی هم در این سالها کاری انجام نشده که امیدواریم با تغییراتی که صورت گرفته این مشکل هم حل شود و مسئولان رفاهی پیگیری کنند که در این حوزه هم فعالیتهای مناسبی برای کارکنان و اعضای هیأت علمی صورت بگیرد. 
 
در ادامه اعضای هیأت علمی و کارکنان سوالات خود را مطرح کردند و نشست با پرسش و پاسخ ادامه یافت.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

( ۱ )