کارکنان پردیس باغ ملی با رییس دانشگاه دیدار کردند

۰۷ دی ۱۳۹۵ | ۱۸:۱۱ کد : ۷۷۷ رویدادها
تعداد بازدید:۹۵۱
کارکنان پردیس باغ ملی با رییس دانشگاه دیدار کردند

 

دیدار رییس دانشگاه با کارکنان پردیس باغ ملی ساعت ۱۴ روز دوشنبه ۶ دیماه برگزار شد. در این دیدار دکتر حبیبی معاون پشتیبانی و سایر مدیران ستادی و کارکنان مجموعه نیز حضور داشتند.
 
دراین دیدار، دکتر اکرمی ضمن ابراز خوشحالی از حضور در جمع کارکنان گفت: دانشگاه علاوه بر کار آموزشی که پشتیبانی آن بر دوش شما همکاران گرامی است وظایفی بر عهده شما گذاشته است که هر چه بهتر و مفید تر انجام شود مسائل آموزشی نیز روانتر و با کیفیت تر انجام می شود. دانشجویان دانشگاه شاید حتی بیشتر از استادان خود با کارکنان دانشگاه سروکار  دارند زیرا به خدماتی که از جانب ایشان ارائه می شود نیاز دارند. بنابراین نحوه رفتار و گفتار و شخصیت شما در آموزش دانشجویان به طور مستقیم تأثیرگذار و تأثیر حسی و روانی شما بر دانشجویان زیاد است.
 
ریاست دانشگاه همچنین از زحمات و پشتیبانی کارکنان تشکر کرد و با اشاره به اینکه ما همه اعضای یک خانواده هستیم، تاکید کرد: آینده ما و دانشجویان به نحوه تفکر و آموزشهای مناسب ما بستگی دارد. همانگونه که در خانواده رفتار پدر و مادر، الگو و محبت آمیز و محترمانه است؛ در دانشگاه هم رفتار و نحوه برخورد و شخصیت شما از انتظامات جلوی درب تا همه بخش های اداری و مالی بر دانشجویان تأثیرگذار است. این اهمیت را دست کم نگیرید و سعی کنید تأثیرگذاری مفید و مثبت بر دانشگاه و دانشجویان داشته باشید.
 
در ادامه تنی چند از همکاران حوزه های مختلف، برخی مسائل و دغدغه های مربوط به مسائل دانشگاه را مطرح کردند و پیشنهادات و انتقادات، مطرح شد.