دیدار نوروزی ریاست دانشگاه هنر با مدیران و کارشناسان ارشد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور

۲۰ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۹:۵۲ کد : ۹۲۵ رویدادها
تعداد بازدید:۲۳۶۴
دیدار نوروزی ریاست دانشگاه هنر با مدیران و کارشناسان ارشد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور

 

دکتر غلامرضا اکرمی رییس دانشگاه هنر در دیدار نوروزی سازمان برنامه و بودجه کشور با دکتر واعظ مهدوی معاون امور توسعه علمی و فرهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور و دکتر سمنانیان مشاور ایشان دیدار کردند و گفتگوهای سازنده ای پیرامون نقش و جایگاه ویژه دانشگاه هنر در بین دانشگاه های کشور بویژه در حوزه مدیریت سبز که می تواند پیشرو و الگو نیز باشد، انجام شد.
 
در ادامه دیدار سازنده ای با دکتر غلامرضا گرایی نژاد ، مدیر امور آموزش عالی سازمان برنامه و بودجه کشور صورت گرفت . در این دیدار دکتر گرایی نژاد از بهبود همکاری های فی مابین در طی ماه های اخیر ابراز خشنودی نمودند و امیدوار بودند که با نظم برقرار شده در سال ۹۶ دانشگاه هنر بتواند از توجه و کمک بیشتر برخوردار باشد.
دکتر شفیعی و دکتر نوری خواه که از معاونین دکتر گرایی نژاد می باشند نسبت به آینده بودجه دانشگاه هنر ابراز خوشبینی و امیدواری نمودند.
 
در دیدار با دکتر تقدیمی که کارشناس دانشگاه هنر در سازمان برنامه و بودجه کشور می باشند، ایشان به صراحت اعلام کردند که تغییر رویکرد از سوی دانشگاه هنر طی ماه های اخیر دلیلی شد بر نظم بخشی به اموری که طی سالهای قبل معطل مانده بود.
 
در مجموع دیدار نوروزی ریاست دانشگاه هنر به همراه معاون اداری و مالی، مدیر برنامه وبودجه و تحولات اداری و مدیر روابط عمومی دانشگاه با مدیران و کارشناسان سازمان برنامه و بودجه کشور، بسیار مثبت و سازنده ارزیابی شد و انتظار می رود در سال جاری دانشگاه هنر گامی بلند تر به پیش بردارد.
 

 

دکتر واعظ مهدوی، معاون امور توسعه علمی و فرهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور

 

 

 

دکتر تقدیمی، کارشناس دانشگاه هنر در سازمان برنامه و بودجه کشور

 

 

 

 

 

دکتر گرایی نژاد، مدیر امور آموزش عالی سازمان برنامه و بودجه کشور