«نمایشگاه بلوط» در دانشکده معماری و شهرسازی گشایش یافت

۳۰ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۷:۲۰ کد : ۹۳۵ رویدادها
تعداد بازدید:۱۶۲۳
«نمایشگاه بلوط» در دانشکده معماری و شهرسازی گشایش یافت

 

به منظور تعامل بیشتر جامعه دانشگاهی با مسئولان کشور در راستای توسعه روستاها، «نمایشگاه بلوط» به همت دانشجویان و استادان دانشکده معماری و شهرسازی در روز سه شنبه ۲۹  فروردین جاری در پردیس باغ ملی دانشگاه هنر(دانشکده معماری و شهرسازی) گشایش یافت.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه هنر در آیین گشایش این نمایشگاه، دکتر محمد درویش مدیر کل دفتر آموزش و مشارکتهای مردمی سازمان حفاظت محیط زیست، دکتر نعمت الله رضایی معاون برنامه ریزی و زیربنایی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، دکتر خدابخش مرادی معاون سابق سیاسی امنیتی استانداری چهارمحال و بختیاری، آقای علیرضا ساوری مدیرکل معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و آقای حسینی بخشدار کوهرنگ حضور داشته، به ایراد سخنرانی پرداختند. حضور ریاست دانشکده معماری و شهرسازی و تنی چند از استادان و تعداد کثیری از دانشجویان علاقه مند بر تعامل جامعه دانشگاهی با مسئولان کشور به عنوان هدف اصلی برگزاری این نمایشگاه می افزود.
 
بنابراین گزارش، «نمایشگاه بلوط» پس از مطالعات میدانی، همیاری و تعامل دانشجویان درس روستا به راهنمایی دکتر سیدبهشید حسینی در سفر به روستای «سرآقاسید» از بخش کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد و به عنوان یک پروژه درسی شکل گرفت که حاصل و نتایج آن، در نمایشگاه به معرض عموم نهاده شد.
 
از ویژگی های برگزاری این نمایشگاه پخش فیلم مستند روستا، ارائه پاورپوینت و گزارش های تحقیقی در خصوص معماری، فرهنگ و زندگی در روستای «سرآقاسید»  توسط دانشجویان، نمایشگاه عکس و اجرای پرفورمنس و موسیقی بود.