پنجمین جشنواره ملی نقش تن پوش

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۹:۱۳ کد : ۹۸۸ رویدادها
تعداد بازدید:۷۹۴
پنجمین جشنواره ملی نقش تن پوش

 

"پنجمین جشنواره ملی نقش تن پوش"، با همکاری دانشگاه‌های هنری کشور، با اهدافی همچون کمک به بهبود پوشش و جلوگیری از رواج نمادها و نشانه های نامتناسب بر روی لباس، انتقال مفاهیم فرهنگ ایرانی ـ اسلامی از طریق تن پوش(تی شرت)، رشد خلاقیت و استعدادهای هنری، بسترسازی حضور هنرمندان و طراحان خلاق در عرصه مد و لباس کشور و کمک  به تجاری سازی طرحهای منتخب جشنواره، از ۱۹ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاددانشگاهی برگزار می شود.
 
در این جشنواره تن پوش(تی شرت)هایی با طرح و نقوش متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی به نمایش گذاشته شده و هنرمندان در این زمینه به رقابت می پردازند.
 
مراسم اختتامیه و اهدای جوایز برگزیدگان جشنواره و افتتاحیه نمایشگاه با سخنرانی رییس و معاونان جهاددانشگاهی و رئیس کارگروه مد و لباس کشور و با حضور مدیران و استادان دانشگاه و صنعت و همچنین کارشناسان و فعالان عرصه مد و لباس کشور از ساعت ۱۶ تا ۱۸ روز سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه در سالن همایش های پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری برگزارمی‌شود.
 
از عموم علاقمندان، هنرمندان و دانشحویان عزیز دعوت می گردد در مراسم اختتامیه این جشنواره و نمایشگاه آثار منتخب آن حضور بهم رسانند.
 
 
نشانی: تهران - بین خیابان ولیعصر و فلسطین - نبش خیابان برادران مظفر جنوبی - شماره  ۱۱۷۶
 
 
 
جهت کسب اطلاعات بیشتر به  وب سایت جهاد دانشگاهی هنر  مراجعه کنید